Pages

Followers

Thursday 4 September 2014

macam macam hal

tarikh 4 september 2014
mcm mcm hal yang kebetulan nak jadi
layan..dgn sabar..
semoga aku tabah menghadapi nya

dah gtau kat PPG today kuar rumah awal
coz mama nak g isi minyak
mcm biasa....'ok mom'
seperti yang dijanjikan
memang lah awal sikit dr biasa

urusan hantar my1st & my3rd ke sekolah memasing settle
tinggal nak ke sekolah my2nd
nak bayar yuran bulanan
ok done semua..time mama pulak nak g work

aikkk....hadeh.....mana pulak kunci keta aku ni
target dlm handbag..handbag dlm kereta
nayaaa weyy..huhuu
dr pukul 8am-8.45am tak berjaya
de jugak yang sudi membantu menyelesaikan problem aku ni
tapi tak berjaya
sekali tu my2nd...menjerit dr pagar sekolah nyer
( rumah myMom depan sekolah my2nd je)

'mamaaaaaaaaaa..kunci kereta mama kat sekolah baby'

hadeh......aku bawak ler masa proses pembayaran yuran tdi nie
langsung aku tak ingat dan xnak g cari kat sekolah
mcm macam hal kot..hihii

sampai je kat office pulak....
tetibe sakit gigi menjelma
sakit yang mencengkam leher dan ke kepala
huhuuuu......ya allah...ringan kan lah dugaan ku hari ni
kumur kumur dgn air garam..agak kurang rasa ngilu nyer
semoga bertahan n makin beransur kurang sepanjang masa
amiin..


No comments:

Post a Comment