Pages

Followers

Wednesday 6 August 2014

hand made vs mesin jahit made

niat raya ni nak pakai jubah@blouse kami 4 branak
tema purple seperti yang diidamkan
bahan kain untuk jubah@blouse ni beli kat Jakel
beli yang murah murah jer
sbb nyer mySis yang nak tolong jahitkan
alhamdulillah....save ..tak gitu..
sedundun tak..ahaks..
ni semua mysis yang jahitkan
cume sembat bawah tu aku lah yg layan kan
sbb dah tak cukup masa die nak layan
last minit die jahit nie

untuk baju kurung pulak
aku beli bahan nyer kat nagoya...kain koten murah je
yg ni mySis cume tlg potong jer..yg jahit..adalah aku
aku jahit tgn yer..wah...bangga seh..
nampak tak usaha tangga kejayaan
baju kurung ni siap bertulang belut mata lalat
kurung pesak gantung
disebabkan aku ade minat gak nak menjahit...
aku usha-usha lah mesin yang terbengkalai
untuk kegunaan aku dimasa lapang
target nak mesin gune kaki je..tanpa motor tu kan

legend tak?
ni milik arwah nenek belah myDad
insyallah aku akan gunakan dengan sebaik mungkin...



No comments:

Post a Comment