Pages

Followers

Friday 25 July 2014

hadiah dari Deqnoor

alhamdulillah..nama aku tersenarai dlm penggomen tegar katanyer..
selalu asyik sipi-sipi je.r.kali ni tercalon sudah..alhamdulillah
anyway..DN nie ..merupakan opismate aku....
die lah yg ajar aku berbelog ni...tp aku belog biasa-biasa je
kalau ikut kan DN nie..memang ligat dgn event nyer....hehhee..bujang kot..ape pun kena MINAT
aku biasa-biasa jer...just Dairy Umum katanyer..hihiii
meh sini aku tayang sikit....aku dapat cenderahati-untuk-pengomen-tegar-jan.
1. Bro Framestone
2. Ezad Skytech
3. Afasz
4. Ladfe Amir
5. Shakiddo
6. Sheila Salim
7. Rafael Andre
8. Hazman Fadzil
9. JMR
10. Makcik Anak 3
11. Amanda Suria
12. Uncle Zuan
13. Nadia Johari


lihat tu nama aku kat no.10 hhehee
ahaks...
DN bagi byhand lagi...kata dah satu opis kan...hehee agak-agak lah nak kurier kot kan..
ape isi dlm nyer....
ada baju+kuih raya+tudung+magnet fridge
alhamdulillah....lepas ni DN kena rajin meng update belog nanti akk komen byk2 lagik....hehheee...

No comments:

Post a Comment