Pages

Followers

Tuesday 15 April 2014

misi mencari Pengukus..hihiii

tajuk iye2 je kan...
mau tak iyer nyer...kat umah aku tu ha
takde yang namanya "pengukus" kesian kan..huhu
tu pasal aku dok bunyi2 je kat myB
suh belikan ler satu...coz bini nyer ni kan...
agak tengah 'berdiet' ahaks...
sesuai sgt lah kan....nak steam2 je..kukus2 jer
sekali tu aku ternampak iklan nie
menarik kan!!!!
harus lah aku mendapatkan nyer..heheee
dalam sibuk2 menyiapkan kenduri cukur jambul tu
sempat lagi aku g terjah ke Tesco yang berhampiran
mula nye g ke Tesco bawah (dekat2 dengan MSU)
sekali xde stok lah pulak..
trus lah memecut ke Tesco yang 2tingkat pulak (berhampiran dengan Kelab Selangor)
pusing punyer pusing
sekali terjumpe jugak akhirnya
tinggal 3 kotak!!! last stok katanyer..hurmm....
alhamdulillah...dpt jua akhirnya
dan2 trus cek luar dalam nyer dulu..heee
bayar2 dan trus pulang..
dirumah  sempat lagi aku belek kan dengan pelbagai gaya
yessss...saya suke!!


No comments:

Post a Comment