Pages

Followers

Thursday 20 March 2014

pukul 3 pagi...

cerita semlm nie..tapi xsempat nak mencerita kan
huhuu...di kesempatan ni lah bru de mood nak menaip..
my3rd ni ..die klu nak tidur sti nak layan u-tube dulu
dah jadi mcm habit laks..
layan sampai batery 'merah' yer...bukan sampai mata ngantuk..

sekali mlm semlm tu..xdang nak layan u-tube sebelum tidur
sbb nyer aku tidur awal..sbb nyer aku sakit perut sebab nyer aku period..hheheee
udah nyer  my3rd kejut aku pukul 3am nak g 'she-she' dah tu nak 'shu-shu' pulak
dah naik bilik tu..mintak 'epon' pulak..nak nengok 'katon mawa'
herm....terbayang lah..pukul brape pulak ko nak tidur balik nie nak oit...

panas katanye...tu yang bukak baju
gatai ketiak lah pulak..
xnak tidur ke anje?
sangat santai kan....jam dah pukul 4 pagi masa tu
siap nyanyi2 lagi..
mula nyer je aku temankan nengok u-tube die tu
lama2 aku pejam dah....ngantok ko....
udahnyer..aku bgun 6am...bile pejam nyer c my3rd ni entah nyer..
siap berdukung nak trun ke bawah
alhamdulillah.....tetap muka ceria nak g sekolah

No comments:

Post a Comment