Pages

Followers

Wednesday 5 February 2014

Saqinah turn to 6

alhamdulillah......todey genap lah my2nd 6 tahun
masa die nak lahir dulu tu....time2 petang (4.22pm) mcm ni lah aku otw g sepital..
sakit di pejabat lagi...lepas lunch lebih kurang tu lah..
hhuhu....ngam pukul 5.02 aku pun selamat melahirkan anak ke2 aku...
comel2 jer...
bagi tau gak..esok (rabu) besday baby
mama tak buat kek ? kakak tu mama buat je kek..
masa besday baby tak buat pun....dah sentap..
hahhaha....ko tunggu je lah yer nak...

mlm tadi siapkan projek yang aku plan surprise je nie
jajan2 dalam goodies beg tu..diseponser oleh tok din & family
TQ banyak2..semoga korang sefamily dimurahkan rezeki lagi lepas nie..amin..
kek nyer pulak..aku suh mySis buat kan..aku tukang beli belah ramuan dan hiasan nyer..
so terhasil lah..semua ni dari hasil kreativiti kami..
cantik kan...barang yang lama jgn dibuang..
bunga homemade tu..nice kan...elak kan pembaziran
very the colourful kan...
majlis berlangsung disekolah tabika jer
klu jatuh pada wekend ....kot buat jugak lah kat umah...
udah nyer date pada hari persekolahan..so kawan2 lagi ramai kan...
semua bebudak sangat beriya2 nak kan kek saqinah tu...coklat vs fresh cream kan...

semoga NUR'RUL SAQINAH ASYIKIN menjadi anak yang lebih sopan santun
semoga NUR'RUL SAQINAH ASYIKN menjadi anak yang lebih menghormati org tua
semoga NUR'RUL SAQINAH ASYIKIN menjadi anak yang menurut perintah agama
semoga NUR'RUL SAQINAH ASYIKIN menjadi yang lebih baik dari yang dulu2 nyer..
mama doakan yang baik2 ajer untuk SAQINAH...

No comments:

Post a Comment