Pages

Followers

Friday 28 February 2014

musim demam...

mula nya my1st yang demam..
sejak jumaat petang tu..balik2 dari sekolah jer badan dah dedar2
sabtu pun hangat gak..tapi die lawan
so far on off lah demam nyer
tapi aku still bagi mkn ubat lah kan..
sbb dah usia 7 tahun aku suggest yg pil
percubaan pertama kali nak telah...tak jadi
sbb termasuk dlm cwan semula pil nyer..hahahaaa
dah tu test kedua kali nyer..baru lepas masuk tekak
tu pun jenuh lah mendongak bagai..hihikk...

ahad , my1st demam gak..tapi gak kan jugak nak mengikut ke umah pengantin
die layan jer...ligat gak kdang tu..lupe kot die ngah demam

jom kondangan
isnin tu my1st pun still demam gak..so aku pun e/l lah
menemankan my1st termaduk my2nd dan my3rd pun tak g school...
malas kot..mama nak hantar n amik..hhihi...
msg2 dah kat cikgu2 dorang yang PPG cuti today

cuti tetap cuti lah kan..homework tetap perlu buat
my2nd ni adalah sgt lazy klu disuruh wat homework
byk no iklan nyer...sekali tu aku test lah suh buat no 1-100
sbb dulu my1st sakan lah ulang2 je 1-100 nie
siap terbalik kan pun die layan
sampai kat my2nd nie..hurm..agak slow..
macam iklan die buat...geram dah aku nie..
takpe..mama belanje aiskrim dulu yer....(selepas kena seketul)
aku ni adalah agak garang bab2 mcm nie
kena ikut peraturan gak...mana leh nak leka2 jer kan.
huhuu..sekali tu hari selasa nyer..my2nd pulak demam
hah...sudah...kena marah sampai demam kot...hihiiiii
udah nyer..meringkuk jer..
hok belah sane my1st...yng belah sini my2nd....berselubung je memasing
lepas mkn ubat..mintak duduk pulak.....
udah nyer...sampai hari jumaat lah baru my2nd nak ke sekolah
lepas die rasa kuat sikit kot badan tu
semalam hari khamis, my2nd g kelinik..dokter bg lah ubat demam dan ubat batuk
kalau tak baik lagi....kena g amik darah dan trus ke hospital..
hurm...mintak2 cepat lah baik...amin...

No comments:

Post a Comment