Pages

Followers

Tuesday 4 February 2014

Magnet Fridge dan aku..

aku ni sejak2 menjak tiga menjak nie suke pulak kumpul MF nie
bukan ape..saje lah kan..kema kita dah singgah..kita tau kot..hheee
tp kot..MF negeri Selangor ..aku takde..hahhaaa...boley?
klu2 aku tak kesampaian nak g ke tempat jauh2 nuuu haa kan..
aku pesan air liur jer kat kawan2 yang g oversea kan..
nak pergi tu..herm......memang tak lah kan..hahhaaa

takpe lah..belum ada rezeki lagi kot...
dalam MALAYSIA pun aku tak habis jelajah lagi kan...
baru ni de kawan g LAKE TOBA..ofkos lah aku kirim air liur je.r.
hehhee...
cantik kan...
anyway..TQ  cikgu zura sbb sudi layan karenah akk ko nie..
suke lah PPG kan..sbb die ada tonton cerita kisah dongeng pasal LAKE TOBA nie..
hurm......"mama, bile kita nak g pulak yer...." herm........

tuan rumah nak tayang muke lagi..hehee
camera nokia asha300 jer..no 360 pun yer..
alhamdulillah......belalu sudah bulan pertama dalam tahun 2014...
memang agak kejar masa..sbb semua nye terlah berubah...
kalau salah timing..memang semua akan kelam kabut..
semoga ALLAH s.w.t memberi kesihatan yang sempurna sepanjang tahun..amin..


No comments:

Post a Comment