Pages

Followers

Wednesday 12 February 2014

kau pergi jua....

masa aku buat entry nie , aku baru lepas menziarah rakan ku di hospital
Sue nama nya..org nyer lemah lembut jer...alhamdulillah...3 anak nya
masa aku menziarah  pada 30/10/2012 keadaan Sue memang sangat lemah
die pun tak menyangka demam dan sakit kepala yang berpanjangan
dia disahkan pengidap 'kanser darah' dah tahap ke3
herm........sedeh juga dengar cerita darinya..
banyak jugak nasihat die beri kat aku..
aku pun ada lah sedikit sebnayk bagi kata2 perangsang dan penguat semangat...
Sue ni org Banting...asben die org Pahang..(asben die yang kwan dan sebaya  aku sebenrnya )
die akan menjadi penghuni tetap HBTAR..sbb perlu rawatan yang sepenuh nya dgn kimo lagi
masa kau jumpe die tu..rambut die dah mulai berguguran
memang sangat tidak bermaya.....

tapi lama sudah aku tak bertanya kabar..sbb nye no hset dietelah bertukar..
huhuuuuuuuhuuuu...sedey sgt....
aku dapat khabar berita yang yang mengejutkan...
Sue telah kembali kerahmatullah pada 11 feb 2014 (meninggal dlm tidur dirumahnya)

alahai....dugaan untuk si suami mendidik manah yang ditinggalkan oleh arwah
anak2 mereka lebih kurang PPG klu tak silap aku...
insyaalah lah..andai ada kelapangan akan aku datang menziarahi anak2 yang ditingglkan..


semoga roh arwah ditempatkan dengan golongan org2 yang beriman..amin
al-fatihah...


bagaimanalah nasib anak2 beliau..membesar tanpa kasih nya ibu...
si suami tak berteman untuk bergurau senda
tapi apa pun..hidup harus diteruskan...
insyallah..tuhan akan merahmati mereka semua...

No comments:

Post a Comment