Pages

Followers

Monday 10 February 2014

bulan tanpa nasi..

setelah kecewa dengan result berat badan baru nie
so dengan sedaya upaya nak kekalkan balik berat badan yang ideal
iaitu dalam 43.kg-45kg sahaja
ini sudah byk woooooo...sangat bahaya untuk badan
patot lah ..semua nyer rasa berat je.r.
 nak naik trun tangga pun sakit lutut weh...
hurm...jadi dengan itu..kami geng2 sekolah nie telah sebulat bicara nak wat cabaran
cabaran turun kan berat badan
huhuuu...
mula lah aku dengan menu aku yang sempoi nie..
lunch masak kat pantry jer
serapan pagi
serapan pagi jugak
salad telor@masak kat pantry jer
makan malam nyer
lunch tapau dr rumah..klu dpt nasi nie...sendri mau ingat!!!
lebih kurang macam tu lah menu aku sepanjang bulan FEB nie
dapat kurang kan sikit kg tu pun alhamdulillah....
aku kena 'katakan taknak pada nasi' hehheee
semoga berjaya....untuk aku

No comments:

Post a Comment