Pages

Followers

Thursday 5 December 2013

sian.. my3rd demam

panas kan
my3rd demam bermula hari jumaat lagi
so jumaat tu aku balik lah awal sikit dari biasa
layan kan my3rd nyer karenah demam
die ok je.r.tapi bila suhu nya naik sgt...aku laks yang gelabah..huhuuu
pic atas ni..suhu yang aku amik pada petang ahad (1/2/13)
panas kan....lepas magrib tu tak kebah2 gak...bg ubat n rus bawak lah g sepital mcm biasa
tak brani aku nak simpan klu dah suhu naik mcm tu kan..

sampai sepital masayallah ramainya pesakit yang tunggu turn
demam lah..batuk lah...kanak2 pun sama dewasa pun sama
tengah musim kot ni
dengan cuaca tak nentu lagi kan..
aku amik nombor (no aku 3032) 8.25pm (no sekarang 3007)
lalalalalalallalallalallallalalaallaa ..turn nombor aku 12.15tengah malam
sabarrrrrrrrrrrrrr sgt okey!!!

after settle semua tu , balik lah rumah....bg ubat lagi bekalan dr sepital
baru lah buleh aku lena jap...pukul 4am suhu naik lagi..
hurm..nampak gaya cuti je senin tu....tak lalu teman wey..biji mata nak tersembul dah ni
bawah ni antara gambar2 yang sempat aku snap time my3rd demam...
menu org demam- bubur kosong-

4pagi bangun mintak nasi +kicap+telur mata
layan mr.bean sampai lena
merah bibir tue...
lemau je badan
lenjun aku basahkan kepala die
sempat nak main cak-cak


No comments:

Post a Comment