Pages

Followers

Wednesday 18 December 2013

makandam/cik ana tercinta

cerita pasal cuti sekolah ni
mula lah musim pengantin, musim bersunat, musim jalan2
tetibe lah aku ni terdetik nak belek2 fb aku ni...
selalu intai2 sikit2 kejap2 jer
tetibe pulak ...heheee...
ini Pn.Rohana Sabli
die ni makandam aku
memang hebat lah hasil kerja tangan die
memang terbaik lah...
tak sangka pulak sekarang ada job tambahan..hehheeee..
ape pun aku nak gak share hasil kerja tgn makandam aku nie
nie pic masa bertunang @ 4 feb 2006
pic masa nikah @ 10 june 2006
majlis bersanding rumah perempuan- selangor
bertandang rumah lelaki-taiping
setia aku dengan hasil kerja tangan cik ana nie
asben die , ada kelas memandu jugak
aku amik lesen kereta n motor pun dgn asben die..
hehee.....
ape pun...semoga cik ana & cik lan berbahagia hingga ke hujung nyawa..amin


No comments:

Post a Comment