Pages

Followers

Thursday 10 October 2013

saguhati !!

dah 2hari dapat kol dr nombor yang tak ku tak kenali
sbb nyer tak berangkat..tu yang tak tahu sape
call back tapi enges..herm..siapalah kan..ke team astrok ke..team insuran ke...abaikan..
udah nyer..semalam ( 9/10 ) dalam pukul 11am, nombor tu call lagik

cine : hello, ini puan sumarni ke?
aku  : yup..saya pn.sumarni...ada apa yer?
cine : macam ni puan,saya dari team kimberly, puan ada menyertai Peraduan Meriah Balik Kampung kan?
aku : ada , kenapa yer? (dalam hati dah terbang2 kupu2 hye)
cine : tahniah puan, puan telah tersenarai dalam pemenang saguhati , tahniah..
aku : menang lagi : (alhamdulillah) saguhati..ok lah
cine : puan akan menerima belakan Huggies dry Pants selama sebulan
aku : ohw..sebulan yer..okey...
cine : saya nak conform kan balik alamat dan saiz yer puan..

begitulah kisah nyer......
ya allah....syurkur alhamdulillah......untung nasib merasa lah kemenangan walaupun saguhati kan....


Contest period:  1 Jul- 31 Jul 2013 

Prizes: 

  • Hadiah Pertama: Universal Studio Singapore 4H/3M untuk 4 orang bernilai RM12,000
  • Hadiah Kedua: Sunway Lagoon Resort 2H/1N untuk 4 orang bernilai  RM2,000
  • Hadiah Saguhati x 60: Bekalan Huggies Dry Pants untuk 1 bulan
sasaa
sa

No comments:

Post a Comment