Pages

Followers

Monday 7 October 2013

akhirnya...aku dapat !!!

sebelum ni ada gak post..
lambat nyer nak sampai ape yang aku tunggu2 nie..
usha-usha dah kat pasaraya checkers harga nyer buleh tahan
harga adalah murah
intai2 gak kat pasaraya Hero ada gak pek yang baru ni..
agak mahal dari Chekers
so...tak nak lah beli kan..kata dapat stok bekalan 3 bulan kan..kan..kan..
walau lah adik ash dah nak 3 tahun lebih tahun..tapi aku masih perlukan khidmat pampes huggies
disebabkan keserasian nyer dan kekemasan pampers ni..
aku trus jatuh cinta untuk gunakan nyer sejak sekian lama
akhirnya today 7/10/13 aku dapat habuan nyer , apa yang telah dijanjikan oleh pihak pengurusan huggies

3 kotak x x 3beg
dalam tu ada 3 beg pampers bersaiz M60
so kira2 lah yer....huhuuuu...alhamdulillah...
adik ash kan tecik moleh jer..M dah ok dah...ok lah dari takde kan..kan..kan..
like....

No comments:

Post a Comment