Pages

Followers

Friday 23 August 2013

jom jejalan beraya

sabtu lepas xde aktiviti yg berat2
so ada masa aku wat keputusan nak g beraya kat umah sedara2 yg duk pdg jawa
g wif myMom n PPGdpt lah 4 rumah
sekali tu kena balik dah..coz de tetamu dr jauh (penang)
my schoolmate ni...skrg duk kat penang
aku + zaza + nana
dorang ni twin...suke nengok....2-2 sama lawa
lepas borak2 amik2 gambo....die pun mintak izin nak pulang
so sampai jumpa lagi fren..

settle je..g penuhi jemputan open house laks kat kg.sg.kandis
sedap2 menu die..(ustaza ni pandai masak)
semua aku rasa..ada laksa...ada nasi lemak....ada nasi impit..
my2nd tak follow..coz die nak ngikut ucu nyer g beraya
so kurang sikit jeritan manja aku ni
heheee......dah tu g ekonsave laks..kata anak2 jagaan myMom nak beraya belah mlm
menu kew tiow goreng..
sekali rezeki lah mlm tu yg g beraya ke umah myMom.semua dpt raya
disbb kan aku jadi pembantu setia..so sampai lewat mlm lah aku dok umh mak
myB pun xde..out station ke sungai siput.so tidur umah mak je lah..
penat...tp seronok..baru meriah nyer beraya

No comments:

Post a Comment