Pages

Followers

Thursday 4 July 2013

kemuning-taman kandis-alam impian-sec 13

rutin harian setiap pagi
kami ber4 akan berangkut dr kemuning ke taman kandis
hari-hari
kadang nasib baik..lancar je..
tp kan..klu nasib tu sgt lah cemburu kat kita...
gini ler jadi nyer......
melekat !
bulatan kecil
nasib bawak keta satria..aman sikit..walau dekat 20minit keta tak gerak2..gerak pun sikit2 jer
puncanya..memasing xnak ngalah...
dgn lori nyer..dengan bus kilang nyer..
last2 nyer... ko nengok aku...aku nengok ko...
layan...
 satu fasa 1 punyer jem

lepas settle hantar PPG ke skul n umah myMom
pasti nya my3rd tu akn ngepow aku singgit sehari
nak beli jajan kat kedai nekteh..hadoiiii lah...

masuk pulak fasa 2 punyer jem
layan....hari2 okey...
kadang tu.elok je lepas selekoh after tol alam impian tu dah mule jem
klu gitu le..aku trus exit kat seri muda..lalau jalan dlm
konon nak elak jem..konon lah..padahal jem jugak..
seb ada 'teman'

tapi aku tetap sabau je lah..walau hari2 layan jem
tp kadang tensi jugak..
hurm.....mencari rejeki nan  halal kan..
moga dpermudahkan oleh nya...

pstttt.....menda ape yg jadi teman aku tu? hehheee
nextttttt


No comments:

Post a Comment