Pages

Followers

Wednesday 5 June 2013

kenduri oh pengantin

dlm beberapa hari ni aku bz merewang kan diri
sti lah berewang 1family kan
24-25hb ni , kazen aku akan mendirikan masjid
so dr start mesyuarat GENERASI KAMSEE & ASIAH lagi lah aku dah sertai
sgt enjoy..untuk merapatkan ukuwah kah
heheee..

17hb (jumaat) mlm lagi aku dah memulakan langkah dgn tugasan aku
aku ni tgn adalah sgt kretip kan..
so tugas aku simple je.r.siapkan gubahan hantaran
5 berbalas 7...sikit je pun kan
cost pun tak byk..
cume ketelitian diperlukan,,,tapi aku suke
satu kejayaan bagi aku dpt menyiapkan semua tugasan dengan jayanya

dekat 1 week gak aku berkampung kat umah pakcik aku tu
sampai lah tiba hari yg ditunggu
majlis berjalan adalah sangat lancar dan jaya nya
tema biru, ada flower gurl, ramai tetamu , berbagai menu
MERIAH
untuk lelaki
untuk pompuan
sgt berpuashati..adalah hasil kerja tgn ku..bersama2 pengantin...
baju baru...weeeee

No comments:

Post a Comment