Pages

Followers

Tuesday 18 June 2013

jom jejalan ke giant usj

cerita dah lama, tapi sesaje nak cerita
belog aku kan..suke aku lah...

rabu@12 june haritu, sesaje aku ngajak en.asben g jejalan ke giant usj
sbb nyer aku de beli kupon living social , leh mkn donut n sekerim kat jco
sekali dah finish lah
mau tak nak nak tutup nyer....sbb dah pukul 10mlm pun kan
sampai2 trus masuk ke dlm dulu beli apa yg dihajati
sale/murah/jimat
bulan lepas beli kat en.mydin usj rm18.89
ini kali lagi murah wey.... siap ade free gift kan
best gak giant baru ni..

dulu2 masa aku kecik kat giant usj ni lah tempat kami sekeluarga menyoping
naik lori jer tau....
tiap2 bulan memang situ je lah kami kami beli brg2 rumah
dulu giant usj ni...simple n nampak old jer..
now!!! udah baru...
siap de playground lagi..
lapang dan luas
suke g tempat2 macam ni dah nak dekat2 tutup
PPG tak lah nak berlama2 kat situ...
coz dah nampak semua shuttle down kan..
kabut2 ajak keluar, takut terkurung kat dlm tu...

so menu kami dlm kereta, sbb xdpt merasa donut jco
roti & jem = pasangan serasi
sedang kami meratah jem tu...en.asben g beli durian..
td memula dorang jual 3 pek rm10
udah mau close dorang jual 5 pek rm10
kan....jimat tu..tu yg makcikanak3 ni suke
hahhahhahaa.

so balik umah pe jadi kat durian2 tu
xdpt mkn 'durian crepe' pun xpe..
kite buat 'roti crepe durian'
satu kepuasan
dah settle semua ngisi perut di mlm hari
time to sleep...ZZZzzzZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment