Pages

Followers

Wednesday 10 April 2013

tudung2u

sesekali berbelanja online memang seronok
sesekali ke ..rasa dah berkali2 pun kan..hahaa ayat penyedap !!!
baru ni temankan myOfficemate g berbelanja secara online
beli tudng di butik tudung secara maya
sakan berbelanja dekat rm79++
tudung adalah sgt cantik n menarik
ape yg aku tumpang beli
inner syria
hehee..ini je aku beli 1pcs rm11
tp disebabkan myOfficemate telah berbelanja lebih dr rm70 dpt lah aku membeli 3pcs hanya rm2
hehee..promosi untuk bulan March ritu tak silap aku..heeee
anak tudung ni sgt lembut..tak rugi makcikanak3 ni menumpang shopping..heeeee
pulak tu dgn mengayakan tudung yg dibeli dan di share kat FB atau email ke dorang akan dpt 10% lagi diskaun dr dorang untuk pembelian seterusnya...
best tak? hehee..
meh intai sikit cenggana aku gayakan tudung/selendang butterfly
comey tak kak ton?
heheee.....pinky2 okey.....tudung ni sgt lembut dan senang untuk digayakan
tak tipu....rm39 aje..heeee..

No comments:

Post a Comment