Pages

Followers

Monday 22 April 2013

menantu penagih vs penyilat

penagih tu memang dah dasar tak menghargai kehidupan
sgt menyusahkan dan memualkan
kalu lelaki aku ok2 jer
tp kalau perempuan..pulak tu berlaki dan dah beranak
mcm mana yer...dah nasib die terlutis mcm tu kot...
mungkin aku tak kenal benar2 siapa kamu itu
tapi engko nampak baik dan sopan
tapi rupe nyer sgt lah menjengkelkan
ape pun kes satu ni dah settle
selamat lah kau dunia dan akhirat
penyilat a.k.a kaki gaduh ker?
maybe aku tak kenal n duduk serumah dgn die kan
tp dulu aku kenal elok jer
dr asal keluarga yg biase dan sederhana
di terima menjadi menantu/keluarga yg meriah dan ramai
tpi lama kelamaan , mungkin ketidakpuashatian terhadap kehidupan
mendorong menjadikan ia seorang yg agresif!!
sehingga kan mencetus kan segala hal
tp nasi telah lembik menjadi bubur
mana yg dah terserah tu kira HALAL jer lah
huhu....kes ni masih dlm perbincangan yg hangat !!!

bagi aku 2-2 menantu mcm ni sama jer
walau c penagih tak mencederakan..tetapi xde rasa hormat pun payah
yg c penyilat tu memang sgt brani lah..tp dulu kite pernah rasa kebaikan dia
herm..manusia kan..mcm2 ragam
sekitar2 aku jer...
mintak2 dijauhkan lah dr semua itu..
 amin..

No comments:

Post a Comment