Pages

Followers

Wednesday 10 April 2013

Gold Cost Morib

terjebak lagi membeli kupon
ahaks....heee..adakah untuk aku?
pastinya bukan lah kan
tiket ni harga mahal gak
sbb wekend kan so labur lah rm290
tp kire ok2 lah..kata nak ke Gold Coast kan
ahaks..

memula ritu aku belikan untuk org
harga kupon rm150 weekdays @ early bird
harga tiket termasuk :-
-2h1m studio suite with private jakuzi
-2tiket ke water theme park
-2tiket untuk dinner
-2tiket untuk breakfast
 keimpulan nyer = memang sgt berbaloi

kupon yg kali ke2 aku belikan untuk org
harga kupon rm198 valid on weekdays -until 31 dec 2013
harga tiket termasuk :-
-2h1m studio suite with private jakuzi
-2tiket ke water theme park
-2tiket breakfast
ok2 lah walau xde siap dgn tiket untuk dinner

kupon yv lates aku beli ni untuk org
harga nye rm290 sbb valid jumaat-sabtu (wekend)
harga kupon termasuk
-2h1m studio suite with private jakuzi
-2tiket water theme park
-2tiket untuk serapan
macam mahal kan.....tp bg yg xde cuti untuk wekdays nak buat camner....stil kira jimat lah tu

aku punyer tiket..entah bile nak beli..
walau dah ada request dr PPG ni...

                             

No comments:

Post a Comment