Pages

Followers

Monday 18 March 2013

hasil yang memuaskan

nafsu makan makin menjadi2 sebelum ni
melayan PPG mkn
sampai leka aku nak menjaga keberatan tubuh ini
sampaikan naik sehingga 47.7kg pada 4/3/2013
patut lah makin berat je badan aku ni
nak naik turun tangga sungguh malas
sbb lutut sakit
herm......kena usaha lebih ni..
bahaya kalau dibiarkan

so after 2weeks aku amalkan pemakanan yg konon2 nak diet
'kalau tak makan nasi tu kire diet kah?'
aku mkn lauk2 n sayur2 jer

menjadilah berat aku mcm ni
alamak....barapak ini? meragukan!!!
so meh kite timbang sekali lagi beberapa hari kemudian
ini baru lega
lega tau....kalau berat dah mencecah 45kg ni..tp nak lagik down jadi sekitar 40-44kg
jom kite kire BMI yg sesuai...

 Kira BMI 
Sila masukkan berat badan anda dalam kg atau paun serta tinggi anda dalam inchi atau sentimeter dan klik "Kira BMI"
Berat:   
Tinggi:  
atau cm

Unit(SI): 

                         KEPUTUSAN:

Kategori anda: Normal
Tahniah. Anda dalam kategori berat normal. 


No comments:

Post a Comment