Pages

Followers

Tuesday, 14 November 2017

ayah....



harini rasa mcm sayu je..
 sbb sesubuh td masa keluar dari rumah
radio putar kan lagu AYAH..
sampai opis trus google..lagu siapa ni

erm....sayu nye hati
ayah..terima kasih banyak banyak
tak terbalas segala susah payah ayah selama ni
tak terucap dgn ucapan dan perkataan..

sentiasa tenang walau ribut sedang  melanda
walau apa org sekeliling sibuk kan dunia
kau tenang dengan cara mu ..ayah
 kebajikan anak cucu tak pernah terabai
walau ayah menginjak usia 60 tahun
tp ayah xpernah mengeluh penat
xpernah mengaduh sakit
xpernah menghampakan anak cucu

TERIMA KASIH AYAH

SALIM B. SELAMAT




Tuesday, 7 November 2017

party untuk mak & ayah

sekitar majlis untuk mak dan ayah
kami tak lah ada ada sgt
tpi kami share  supaya dapat mengeratkan silaturahim antara kami
cukup lah kami merasa susah dan senang bersama
kami tetap akan bersatu

 SALIM'S FAMILY









#notakaki
#terimakasih sebab sudi lihat video kami

Happy Birthday Atok & Nenek

mereka dua yg
mendidik aku selama 37 tahun
dr aku bayi sampai aku dah ada anak 3
mereka dua ni sentiasa ada untuk aku
walau jahil nya aku
walau ada silap nya aku
walau terkadang aku sakitkan hati mereka
mereka dua ni tahu kelebihan dan kekurangan ku

tapi...

mereka dua ni tak pernah amik hati
mereka dua ni tak pernah buang  aku
sebalik senyum mak ayah
terselit wajah kedukaan yang sukar digambar
tapi mak ayah tak pernah tunjuk

YA ALLAH jaga kan mereka dua ni untuk aku
YA ALLAH KAU pelihara lah mereka kejalan kebaikan
YA ALLAH KAU rahmatilah mereka dua ni...
YA ALLAH KAU jauhi lah mereka dari azab api neraka
sesungguh nya mereka adalah nyawa ku dunia akhirat

semoga ALLAH memanjangkan usia mereka dua ni
semoga ALLAH beri kesihatan yang baik jauhi segala penyakit
semoga mereka dua ni tabah dalam mengharungi kehidupan
 memang aku tak akan selalu ada bersama mereka
tp mereka tetap terpahat dalam hati ku....


aamiin..

ayang dan anak anak sayang sangat mak ayah
TERIMA KASIH MAK AYAH

senyum lah mak ayah...kamu sentiasa ada dalam hati ku


hari lahir Ayah 7 Jun 1958
hari lahir Mak 17 Oktober 1959

SALIM'S FAMILY


#notakaki 
#terimakasih sebab sudi membaca 

Monday, 30 October 2017

Happy Birthday Iera & Happy 1st Aniversarry

30/10/2016
Happy Birthday yang ke ??
Happy Aniversary yang pertama...yeehaa

semoga kekal hingga ke jannah
semoga diberikan kesihatan yang baik
tahun depan dah jadi mak mak..
we love u so much

Wednesday, 25 October 2017

Putaran kehidupan..


Hasil carian imej untuk what you give you get back
boomerang
Hasil carian imej untuk what you give you get back
cermin diri



Hasil carian imej untuk kehidupan
itu lah saya....
sebab kita semua manusia yang tak pernah puas mencari kebaikan sendiri
saya juga ada silap nya sbb saya manusia biasa



Tuesday, 17 October 2017

Selamat Hari Ulangtahun yang ke 58 MAK....

kau lah RATU didalam hatiku
mak
panggilan yang begitu sinonim dalam  kehidupan harian ku
tak pernah walau sesaat aku lupakanmu
dalam aku gembira kau sentiasa senyum
dalam aku berduka kau sentiasa ada di belakangku
dalam aku kesakitan kau menjadi ubatnya
semoga ALLAH akan sentiasa melindungi mu ..MAK
panjangkan umurnya ...YA ALLAH...
KAU rahmatilah dia YA ALLAH...

17 Oktober 2017

Olaragawati 2017

setiap anak mempunyai minat dan kelebihan yang berbeza
sama jugak lah dgn peel Myppg nie..
yg sulung peel yg mcm besar besar je..walau umur baru 10 tahun
yg kedua peel nak memberontak dan melawa tahap puteri...
yg bongsu pulak nie..peel die sgt manja dan selalu minta perhatian

bab pelajaran jugak aku tak lupakan
walaupun depa semua ni nampak cool..main ajee
tp bila mama mendinasour kan diri....kecut mereka ni

sama gak bab solat dan mengaji
kena lentur lentur kan dr kecik ni
takit bila dah remaja..dah besar,,dah LUPA !!!
memang nak kena mkn ibu jari mama nieh...
biasa tu !!!!!

pada tahun 2017 ni My2nd telah berjaya menjadi Olahragawati 2017
TAHNIAH lah anak...
alhamdulillah...semoga kau selalu menjadi manusia yang BEJAYA DUNIA AKIHIRAT
ya....itu dia atlit dihati mama